lördag 2 juli 2016

Dags för bädden

Ännu en dag har nu passerat i rasande fart. Idag blev det auktion, besök hos min makes kollega, barnteater, thaimat och lekparksbesök. 
Dagarna går i rasande fart när man har inplanerade saker. 

Lilla Ida har de senaste dagarna somnat som en stock. Något som jag själv också kommer att göra. 
Under gårdagen mådde jag inte bra. Kombinationen gluten och socker har ibland en snabb negativ effekt hos mig.  Att vi åt efterrätt efter middagen innebar illamående och en oerhörd trötthet. Tog  aloe vera och en banan och kände mig efter någon timme lite bättre. Tråkigt att inte kunna äta så mycket efterrätter. Ibland kan jag äta lite och ibland reagerar min kropp direkt...

I sovrummet ligger jag gärna i sängen och läser en tidning. Detta rum är inte speciellt stort, men ganska mysigt med snetaken som går långt ner på sidorna av rummet. 








Kram Maria

Inga kommentarer: