söndag 24 april 2016

Helgen

Denna helg har gått med rasande fart. Har haft några hektiska veckor på jobbet, vilket resulterade att jag somnade i soffan på fredagskvällen. Att jag somnar på soffan hör inte till vanligheterna. Hoppas att det lugnar ner sig lite snart och att läraryrket omprioriteras hos de styrande. 

Lördagen spenderades utomhus. Vi städade på tomten, krattade och körde löv (+ barn) i skottkärran. Någon vidare värme är det fortfarande inte. Hoppas att vårvärmen kommer snart. 

Idag hämtade vi upp mannen som flög från Sälen med Jimmy Edvardsen. Gissa om barnen blev lyckliga när även de fick var sin tur. Jag gillar också att åka helikopter. Är mindre rädd då än när jag flyger vanligt flyg. Jag och tjejerna kom direkt från utelek vilket resulterade i skogsmulleklädsel. Avskyr att frysa när jag är ute och klär mig därför rejält med skalbyxor och jacka.

Nu ska jag ta ett bad och ladda för en ny vecka med nya möjligher.









Hoppas att vi får en fin vecka med en massa sol!

Kram Maria

Inga kommentarer: