fredag 25 mars 2016

Nya lampor

Igår kväll skruvade jag och Ida upp sänglampan i hennes rum. 
Jag höll i skruvdragaren och hon gasade på knappen. Allt blir lite roligare när man är liten om man får hjälpa till. 
Det var en mycket stolt tjej som tände sin nya lampa vid kvällens bokläsning. Själv älskar jag den ljust gammelrosa färgen.

Det var länge sedan som jag köpte något till tjejernas rum. 
De fick önska sig något och båda (även mamman) fastnade för en ursöt servis med rosor tillsammans med en lika söt väska. 

Ni hittar både lampor och väska här.  
 













Lampor och teservis kommer från butik Lilla Stork. 
Kaniner av märket Maileg. 

Fjärilarna i fint papper köpte jag i London förra sommaren. Gillar dess vingar med små guldmönster. 

Nu ska jag mysa vidare med min lilla familj. 

Hoppas att ni får en mysig påsk!

Kram Maria
 

 

Inga kommentarer: