fredag 19 februari 2016

Fredag efter en veckas jobb

Så har det gått en vecka igen. Min vecka har rusat förbi. Jobbat hela tiden förutom i torsdags då jag och Ida åkte till Leksand och hälsade på rara släktingar. Där vi blev bjuden på knäckebrödspizza. Det var första gången för mig och jag blev helt såld. Så gott och enkelt! Hoppas kunna testa denna rätt här hemma under helgen. Vi tog givetvis en tur till fina butiken Lantliv. Köpte där en lampa som dess värre blev för stor här hemma. 

Vann för en tid sedan en tävling hos Reforma. Bestämde mig för att köpa en stor griffeltavla. Den var aningen större än vad jag trott, men blev så som jag hade tänkt mig. Placerade ljuvliga foton från Love Warriors moodboard på tavlan. Ville få till ett ombonat men mysigt hörn. 

Som ni ser så har vitrinskåpet flyttat till den plats där vårt stora skåp tidigare stod. Nu känns vardagsrummet mer rätt och luftigt. 


 
I helgen har vi fyra kalas på två dagar. Tror det är rekord gällande antal kalas under en helg. 

Nu ska jag mysa lite med mannen till Skavlan. 

Trevlig helg!

Kram Maria

Inga kommentarer: