tisdag 22 december 2015

Butikstips

Med bara tre dagar kvar till jul vill jag passa på att tipsa er om en en av mina favoritbutiker. Kanske ska man köpa julklappar i sista minuten eller så kan man unna sig själv ett besök i butiken. 
En butik ska för mig innehålla en blandning av fina ting, en härlig atmosfär och en trevlig personal. 
Allt detta finner ni i butiken Lantliv som ligger i Leksands centrum. 
Det är en sådan butik som man kan strosa runt i länge och bara kika på alla vackra ting.

Jag har under hösten fotat lite nyheter som butiken har för deras hemsida. Ni hittar webbshoppen här. Jag älskar att fota och detta är något som jag funderar på att utveckla. Vi får se vad som händer under det kommande året. 

Visar er idag några favoriter från butiken. Kanske finner du något till vännen inför jul eller bara något som du vill unna dig själv.
















 Det känns så där extra lyxigt när man handlar och får fint inslagna paket. 



Fick idag en julklapp av bästa Gunilla som äger butiken. Blev så rörd och glad av hennes hälsning! Tack snälla du!

Ikväll har jag en plan att börja slå in lite klappar. Min nacke är fortfarande inte bra och under gårdagen besökte jag en massör. Nu håller jag tummarna att nackspärren vill ge med sig så att jag kan vara lite aktiv under jul. 

Kram Maria



2 kommentarer:

Inger sa...

Vilka härliga paket!

God Jul till dig och tjejerna

kram Inger

mariasvitabo sa...

God jul Inger!

Kram Maria