torsdag 5 november 2015

Ledig dag

Att ha en ledig dag i veckan är så skönt. Idag har jag varit med tjejerna till tandläkaren och haft en vän på besök. Har även hunnit med att städa och plocka ihop i hela huset. Både jag och min man tycker om att hålla efter i hemmet. Vårt hem pendlar från ordning till kaos. Vi brukar plocka ihop alla leksaker varje kväll. På så vis är det ganska lätt att hålla efter. 

Visar er en bild på en underbar hortensia. Älskar denna blomma, så fin! Den andra bilden är från vårt sovrum. Här går det snabbt att bädda. Vi kör på enkelhet utan överkast. På vardagarna blir sängen oftast obäddad eftersom större delen av dagen spenderas på jobbet. 







Nu ska jag skynda mig till min sångövning. Att sjunga är bara så kul!

Kram på er!

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Hej hej. Jag hittade hit när jag sökte på månbord. Vilken tur. Vilken fin blogg. Ert sovrum ser härligt avspänt och romantiskt ut. Vi har just gjort om lite i vårat. Ha en fin söndag. Kram Pia