lördag 11 januari 2014

Vardagsrum i förändring

Då var det helg igen!
Denna vecka har vardagen infunnit sig och jobbet kört igång. 
Tog bort julsakerna och kände för en spontan ommöblering i vardagsrummet. Soffan fick flytta till det andra fönstret och schäslongen fick inta plats "myshörna". Gillar när man ser soffan när man kikar in i rummet. Kul med enkel förändring. 

Nu har snön och vintern äntligen kommit. Som vi har längtat efter den! Barnen älskar att vara ute och leka i snön. Hoppas att den får stanna kvar ett tag. 

Trevlig helg!

Ps. Jag försöker svara på frågor direkt i kommentarsfältet ;)
   




Kram Maria

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Sååå vackert! Jag slänger ut julen onsdag kväll, har ett reportageteam som kommer på dagen men ser fram emot att också få plocka ner julen nu, inte riktigt likt mig ;-)

kram Mia

Tess på Tilda och Mamma sa...

Älskar ditt kök, var kommer luckorna ifrån är dom vita ??
MVh Theres

mariasvitabo sa...

Vad kul att du gillar mitt kök! Luckorna kommer från Ikea, ädel. De har utgått, men vet att det finns en liknande modell nu. De är naturvita.

Kram Maria

Erika sa...

Fint du har det! Har många gemensamma favoriter i inredningen ser jag... :)Tänkte frga om soffan och fåtöljerna är JDL?

hälsningar Erika i Vasa, Finland

mariasvitabo sa...

Hej Erika!
Kul att vi gillar samma saker, då måste du ha bra smak ;)
Sofforna kommer från mio.

Kram Maria

Anonym sa...

Hej!! Vackert hem ni har!! Bordet i vardagsrummet är såååå fint! Var har du köpt det? :)