lördag 13 juli 2013

Skåp

Nu har vi äntligen fått lite värme och sol! Hoppas att vädret håller i sig. 
Vi tar dagarna som de kommer. De senaste dagarna har vi badat och haft det skönt. Älskar när sommaren visar sig från sin bästa sida!

Ute i vår trädgård har vi nu börjat gräva ur och fixa för en större gräsmatta. Har många planer framöver, så sysslolösa behöver vi inte vara. Ska så småningom bygga växthus, garage, bastu, lägga stenar (i trädgården), bygga altan och annat småfix. Det sägs att man ska ha sysslor för att hålla sig alert!

Ett av mina intressen är att gå på loppisar. Det har tyvärr inte blivit nästan några besök för min del i år. Förra årets bästa fynd var utan tvekan mitt teskåp. Precis den storlek och modell som jag letade efter, bara lite färg som behövde tillföras. Ska köpa ett litet vridlås som ska sitta på dörrarna, har fortfarande inte blivit av. Ett plus med skåpet och dess användningsområde är att det doftar så underbart varje gång man öppnar det! Som en liten teaffär. 

Hoppas ni njuter av sommaren! Det gör jag!



Kram Maria

2 kommentarer:

ansku sa...

Visst luktar det underbart när man har te i skåpet! :) Hihi jag brukade alltid kalla väggskåpet vi hade tidigare i matrummet som teskåp.

Kram/Ansku

Unknown sa...

Så underbart fint!!
Gillar oxå loppisar men det har inte blivit så många än tyvärr..

Ha en fortsatt fin sommar!! :)

Kram
Lotta