torsdag 22 november 2012

Hyllor i köket på plats!

Hej!
Nu har jag temporärt löst mitt problem! Nu kommer det äntligen ett inlägg på den färdiga delen av köket! Hyllorna har kommit upp och gardinerna är på plats! Skönt att ha de saker som vi använder ofta lättillgängligt på hyllorna!

I helgen ska jag måla kåpan och muren (vid vedspisen)! Efter det är det bara taklister (i halva köket) kvar, sedan är detta rum helt klart! Jag älskar att vara i köket, det blev så mysigt! Skönt att slippa det iskalla golvet och att ha mycket bänkytor! Vet att ni vill ha före- och efter bilder, det kommer när allt är klart! Kan vara kul att se före och efter från alla vinklar, det har ju hänt en hel del!






Hyllorna har min pappa snickrat efter skisser från mig och inspiration från Julia!

Kram Maria



5 kommentarer:

Villa Hvit sa...

Vilket underbart kök!!
Helt fantastiskt.

Ha en riktigt härlig helg.
Kramen Anetthe

Emma - Från min sida sett sa...

ÅH va snyggt! Otroligt vackert!!

Kram

Anonym sa...

Vilket drömkök ni fått!!
Jättefint!!

Kram
Ulrika

Gabriella sa...

Ditt kök ser alldeles ljuvligt ut! Åh!

LIVSGLITTER sa...

Oj så fint!