måndag 19 mars 2012

Skåp med charm


Ny vecka!

Idag har jag och Wilma varit till stan! Köpte lite nödvändigt och gjorde återbesök till öronläkaren. Sist men inte minst gjorde vi ett litet blocketfynd! Mysigt med en dag tillsammans!

Visar er lite bilder från vårt gästrum. Här står även ett gammalt skåp som har hängt med länge. Det stod tidigare uppe i vår lilla hall. Nu känns det som den har fått en mer rättvis placering. En kopp från Tine K har även fått flytta in, den enda svartvita saken jag har i mitt hem just nu, annars går allt i vitt ;-)

Hoppas att ni alla får en bra start på veckan! Nu ska jag kika lite på TV innan det är dags för sängen!





Kram Maria

2 kommentarer:

Det grå huset sa...

Åh så snyggt skåp, sånna är jag med ute efter, men de växer inte på träd här uppe i norr om man vill ha dem till ett bra pris :) Kram/Elin

Små Idéer sa...

Så fint så fint!