tisdag 1 november 2011

Snart...

Åter en grå och tråkig dag ute... Vill ha fint höstväder nu!

Snaaart kommer äntligen vår kommod till badrummet. Har väntat i fyra månader på leveransen. Nu har de lovat oss nästa vecka, hoppas att det stämmer! Ska bli så kul att kunna använda badrummet fullt ut. Det som fattas är vår kommod och att jag ska sy ett draperi runt den icke så vackra bergvärmepumpen. Har införskaffat lina och vitt linnetyg, nu är det bara att jag ska ta mig i kragen och börja sy.

Ni  ska få se vår dusch som vi använder varje dag! Det är så skönt att kunna stå där istället för att vara i badkaret och duscha som vi gjorde tidigare.

Måste skaffa ett redigeringsprogram eftersom mina bilder blir så mörka. Har ni något tips?



Kram Maria

1 kommentar:

Hanna sa...

Så glad jag blir att du ville vara med i min lilla tävling.
Kram
HAnna