onsdag 19 oktober 2011

Kojbus och tårar

God kväll!

Skyndar mig att göra ett inlägg här innan någon av mina döttrar vaknar. Natten har inneburit örvärk för den största, vilket det även blev denna kväll... Ingen sömn att vänta denna natt heller om jag får gissa.  Wilma får nästan alltid ont i öronen vid varje förkylning. Det är inte roligt när de är sjuka och ledsna.

Har tagit fram kojan som jag sydde till Wilma när hon var liten bebis. Hon blev så glad när den fick komma fram! Tror att hon hade glömt bort den, vilket gjorde den som ny igen! Den har varit populär nu när vi bara varit hemma, både mellisätning, mys och bus har hunnits med i kojan.

Ha nu en trevlig kväll!






Kram Maria


2 kommentarer:

Sofie Forsgren sa...

Hej!
Vilken fin koja! :) Finns det någon beskrivning på den? :)
Tack för fina inlägg, både på bloggen och instagram!
vänligen Sofie Forsgren

mariasvitabo sa...

Kul att du gillar mina inlägg! Blir så glad!
Tyvärr finns ingen beskrivning:( Jag har sytt den själv. Ritade först upp på små pappersbitar för att sedan skalanpassa till stor storlek. Då kan man testa och sätta ihop på små papper först, lättare än med stora tyg.
Lycka till!

Kram Maria