torsdag 5 maj 2011

Ny bok till den efterlängtade

Idag köpte jag en bok som jag så länge har tittat på. Boken är från ordalagret och har en mysig och fin layout. Inuti är det fina bilder och texten är tryckt med fint kursivt teckensnitt. Det kommer att bli en bok som även är fin att ha liggandes framme. Nu måste jag även se till att komma ihåg att fylla i boken... Med två barn antar jag att det blir ännu svårare. Med Wilma skrev jag upp framsteg på små lappar för att sedan föra in det i hennes bok. Ska försöka att göra på samma sätt med nästa bebis.  

Jobbar min sista vecka nu! Det ska bli skönt att ta det lite lugnt och ladda upp innan det blir dags att åka till BB! Kommer dock att sakna mina härliga elever...



 Fina bilder att inspireras av...


 Vackra ord...

Nu längtar jag efter bebisen...

Kram Maria


Inga kommentarer: